26 september 2017

Throwback fiske.

Ett av höstens alla nöjen är att kolla igenom sommarens bilder och kastas tillbaka till finfina stunder. Vissa stunder lite bättre än andra, vissa stunder lite sämre eller vissa stunder som i efterhand lockar till goa skratt - som i det här vettskrämda tillfället när en firre filuring liksom inte vill hänga still. Fin abborre som inte alls ville vara med på en fiskselfie, utan sprattlar och skvätter och min reaktionsförmåga blir att kameraknappen hålls intryckt vilket resulterar i en serie bilder och mindre fördelaktiga, men ärliga, minspel. Jag bjuder på de!


Ganska fula bilder men min thorwback är till en fantastisk kväll på ett underbart vackert Hjälmaren med min familj. Den där lilla ekan med den gamla snurran på har gett oss några av sommarens bästa stunder. Ett riktigt fynd skulle jag vilja påstå!

Och allmänt är det så jäkla gött, att hoppa bakåt till stunder som gav sjukt mycket energi, där solbränd hy i kombination med osminkade ögonfransar är nuläge. Där dagen inleds med frukost i förtältet och avslutas med gott att äta och dricka vid vattnet med världens vackraste solnedgång i bakgrunden.



  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar