11 november 2017

Hänt i veckan.

Har haft en riktigt skön, avslappnad men innehållsrik vecka. I måndags var jag hos min fysioterapeut på dagen och yogaklass på kvällen. Avslappningen på dagen gjorde att jag hittade mitt fokus och meditativa tillstånd jättelätt på yogan - helt fantastiskt! Reningstårar rann och jag kände mig tio kilo lättare när jag gick hemåt. 
Vi i familjen testar Nextory, ljudböcker via app. Och ja, jag kan säga att jag har inte gjort mycket annat i veckan *ler*. Vädret har ju visat sig från sin bästa sida, så jag har gått lunchpromenader varje dag och blickat på klarblå himmel och guldfärgade höstlöv - härligt - och lyssnat på Simona Ahrnstedts Allt eller inget. Och lyssnat på bussen. Och på joggingturen. Och i soffan på kvällen. 

Innehållsrik vecka på jobbet där jag haft flera möten, visat runt ett studiebesök, varit på en invigning men framförallt arbetat administrativt. Nedan är bilder från invigningen där ungdomarna i verksamheten ordnat superfint och gjort tilltugg i form av massor av olika snittar. Och verkligen fina lokaler mitt i Eskilstuna! 

Veckan har även innehållit några omgångar i ishallen, sedvanliga turerna till tvättstugan, ett par joggingturer och en riktigt trevlig promenad med min fina vän Heidi! 
Idag väntar en tur till Hufvudstaden för ett besök hos vänner som köpt hus på Ekerö och sedan hockey, NHL Global Games i Globen! Ska bli riktigt roligt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar