17 oktober 2017

Att ha haft planeringsdagar med jobbet.

Måndag och tisdag har vi haft planeringsdagar med jobbet och tillbringades på Kungsörstorp Hotell & Konferens. Fin miljö, god mat och har lärt känna mina kollegor bättre utanför arbetsrollen. Att vi som är bosatta i Kungsör hade nöjet att konferera på hemmaplan var ju bara plus i kanten. Och visst är utsikten över Mälaren inramad i höstfärger vacker?!
 
 
Och maten. Ja maten. Alltså helt outstanding! Både till smaken och till utseendet. För den som känner mig lite närmare så vet du att vi hade vår bröllopsfest här på vår stora dag, och ja, vi var inte besvikna då heller. Att service och inne- & utemiljö är av den sorten som får dig att känna dig lite extra bortskämd är inte bara en tillfällighet.
 
 
Dagarna i sig har varit både upp och ner för min del då det där utmattningssyndromet gjort sig påmint lite extra. Men i det stora hela är jag verkligen glad över möjligheten och innehållet. Kanske inte på de sätt som man kan tro, men med lite nya insikter och upplevelser. Iakttagelser. Intressanta saker. Nya bekantskaper som känns väldigt naturligt trevliga och med många gemensamma nämnare. Och bemötande. Ack detta bemötande. Professionellt bemötande möter sina egna personligheter, intressant, mycket intressant. Och jag hummar och småler.

Ja men jag är glad. Och trött. Men glad. Och utmattad. Men jag har en plan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar