26 oktober 2017

171026.

Det duggar verkligen spridda skurar med blogginlägg nuförtiden. Ett. Min mobilkamera har ballat ur och levererar ojämnt resultat på bildkvalitén. Två. Vår dator hemma tar tjugosjutusen år på sig att starta upp. Där har jag alltså två saker att åtgärda närmsta tiden. Men för nu så kan jag dela med mig av två medelkvalitetsselfies och en notis om att äntligen är nästa års kalender på bordet. Jag är inte alls speciellt förtjust i mobilkalendern, då jag tycker det blir avsaknad av en "riktig" överblick. Och framförallt, jag tycker om oldschool penna och papper. 
Veckan är en jag-ökar-i-energi-vecka samt en mötesvecka  med distriktsstyrelse, kretsstyrelse och ledarskapsutbildning inom Centerpartiet. Alltså. Att utvecklas ger sån energi!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar