16 december 2017

Testar mig fram.

Nu är jag lite ute på hal is och testar mig fram för jag har inte hittat på samma app till min nya telefon för att uppdatera bloggen. Apparna för Android stämmer till stor del överens med Apple men ja, en bra sådan för att uppdatera blogger/blogspot får jag helt enkelt fortsätta leta efter. Jag kan t.ex inte hitta funktionen för att infoga bilder just nu. 

Så. Senaste veckorna? Influensan nockade mig helt och jag är fortfarande lite rosslig i halsen efter en och en halv vecka med feber, hosta, ont i kroppen och helt utan ork. Senaste veckan har jag dock kommit igen med fin energi igen, framförallt i mitt arbete. Övriga tiden är jag typ hockeymamma och hänger med Liam i ishallen. I helgen väntar poolspel i Sala idag och i Västerås imorgon. Jag är skapligt trött på "kiosk-mat" dvs korv, hamburgare och toast så jag har förberett pannbiffsmörgås med rödbetssallad och äggmackor. That will do fine! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar