19 december 2017

Årets lussebullsbak och en slutsats.

Årets lussebullsbak skedde för några veckor sedan, lagom för att avnjutas inför och faktiskt till sist ätas upp på självaste lussedagen. Det blev en strykande åtgång och det är precis det som är meningen, att låta sig väl smaka!
 
I år använde jag mig av Leila´s recept, och ja, det var det bästa receptet jag använt mig av någonsin. Luftiga, saftiga och en väldigt lättbakad deg - en helt perfekt deg faktiskt. Så enkelt att baka ut till katter. 
 
Jag fullkomligt älskar lussebullar så jag tänker att....Det blir nog en omgång till innan vintern är över.
Har dragit slutsatsen att jag kommer nog inte vidare i mitt letande efter en bra app att uppdatera bloggen med, så en överföring till annan portal ligger troligen nära till hands. Nu har jag en kommande julledighet att undersöka och genomföra överföringen på och om du kan tipsa om en bra så tar jag gärna emot det tipset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar