16 augusti 2017

Läget är...

...som så, att jag tillbringar väntetid hos Rebeccas frisör i väntan på att åka hem. Jag hade tydligen förklarat historien med hennes hår för dåligt så beräknad tid för klipp, färg och sling på ett långt hår inte alls stämde överrens med verkligheten. Historien är som så, att håret sedan i våras är blont men före det var det rödbrunt samt att håret är mättat på färg så... Ja. Här sitter jag och filosoferar.
Igår kväll var vi över till grannarna som visade bilder från deras bilsemester - och attans vad sugen jag är nu på att upptäcka liknande! Vi har vintern och sommaren på oss att fundera och planera om, när och hur vi isåfall ska dra iväg uppåt i landet! Jag har vissa önskemål sedan tidigare om vandringar och besöksmål så det vore ju riktigt toppen om vi kan skräddarsy ihop en trevlig och genomförbar resrutt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar