22 april 2017

Att komma ifatt.

Idag kommer jag ifatt. Jag kommer ifatt med mig själv och jag kommer ifatt med hemmet. Som jag berättat tidigare är det högtryck på jobbet och jag var så fokuserad igår morse och planerade dagen i tankarna på morgonen att jag till och med glömde sminka mig!
Dagen började med backträning tillsammans med Jenny och där släppte jag på ventiler och har därefter kännt mig hyffsat avslappnad inombords. Så skönt att flåsa ut spänningar och andas in ny energi. Resten av dagen har jag ägnat åt tvätt och storstädning, så när jag sätter mig i soffan ikväll lär jag vara helnöjd med skinande golv, nya gardiner och dammfritt. Om det kryper i kroppen beror det endast på överdosering av kaffe då jag har sippat konstant på en kopp under hela eftermiddagen. Nu ser jag fram emot en lugn kväll med mina killar och nåt gott att äta! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar